۲ پاسخ

منم درد تورو دارم و بیشتر اطرافیان اعصابمو بهم میریزن، همش میگن چقد کوچولو و ریزه، چرا غذا نمیخوره و فلان، موندم چیکار کنم دیگه...
اینجور بچه ها وقتایی که مریض میشن ادم میمیره و زنده میشه، با تمام وجودم درکت میکنم و ایشالله زودتر خوب بشه کوچولوت

ببین با چی حواسش پرت میشه غذا بخوره همونجوری بده
مثلا دختر من با گوشی و تلویزیون غذا میخوره یا مثلا قایموشک بازی میکنیم، برای قایموشک قانون گذاشتم ک یک قاشق بخوره بعد بریم چشم بذاریم اینجوری میخوره

سوال های مرتبط