۵ پاسخ

اوایل اینجوریه دیگه
برا همون تند تند گشنه میشن

همون یکی دوتا مک کافیه چون شیرت آغوزیه و براش کافیه

اصلا استرس نگیر خودش کم کم میگیره فقط خسته نشو ،سینه آت بزار داخل دهنش که به بو خودت عادت کنه کم کم فک بچه جون میگیره مک میزنم .
من خودم شیرم میدوشیدم میرختم داخل شیشه بهش میدادم که به شیر خودم عادت کنه نه شیر خشک

فکش
ضعیفه موقع شیرخوردن با نرمی انگشتت آروم گوشه های لپش رو‌نوازش کن که یادش بیوفته درحال خوردن شیره باز فکشو تکون بده و بخوره

فک بچه ضعیفه
کم کم خوب میشه قوی تر میشه
مک هم بزنه کم کم نوک سینه خودت خوب میشه بزرگ میشه راحت تر میگیره

سوال های مرتبط