بله متاسفانه منم دارم
مخصوصا اگه زیاد راه برم و کار سنگین انجام بدم
من زیر دلم سوز میزنه و تیر خفیف میکشه
خیال میکنم عفونته یا قراره پریود شم
نه واس من که اصلا درد نداره کلا ۲ ۳هفته درد داشتم
گاها ارع
دکترم بمن گفت دوطرف بخیه ها که جای گره هست ممکنه طولانی درد داشته باشی و اون طبیعیه حنی ممکنه نیاز به شیاف. داشته باشی، من گاهی فقط تیر میکشه. گفت که دارن بخیه ها جذب میشن و جوش میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.