۵ پاسخ

بله متاسفانه منم دارم
مخصوصا اگه زیاد راه برم و کار سنگین انجام بدم

من زیر دلم سوز میزنه و تیر خفیف میکشه
خیال میکنم عفونته یا قراره پریود شم

نه واس من که اصلا درد نداره کلا ۲ ۳هفته درد داشتم

گاها ارع

دکترم بمن گفت دوطرف بخیه ها که جای گره هست ممکنه طولانی درد داشته باشی و اون طبیعیه حنی ممکنه نیاز به شیاف. داشته باشی، من گاهی فقط تیر میکشه. گفت که دارن بخیه ها جذب میشن و جوش میخوره

سوال های مرتبط