برای تقویت و تپلی شدن دخملی👼🏻💗

تصویر
۱۰ پاسخ

از این هفته
خودت هم چاق میشیااا
برای وزن جنین
ماه اخر باید مصرف کنی

از ۱۹هفته زوده

از این هفته زود نیس؟

از 32هفته به بعد باید بخوری،چون 25هفته آزمایش قند داری،ممکنه این قندتو ببره بالا

من دخترم۳۱۹بود انومالی
من دلم میخاد شروع کنم چون پسرم وزنش کم بود ولی میگم زوده از الان انشاالله بعد سونو وزن مشکلی نباشع 🥹🫂

دکتر پیشنهاد داده از این هفته شروع کنید؟

وای من اینو میخورم بعدش زامبی میشم. هیچی دیگه سیرم نمیکنه😁😁😁

واقعا رو وزن جنین تاثیر داره ؟؟

چند بود دخترت؟

جدی خوبه طرز استفاده اش چجوریه از کجا می‌خری

سوال های مرتبط

مامان جوجومیتی🥹🐥 مامان جوجومیتی🥹🐥 ۷ ماهگی
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سوگند💞 مامان سوگند💞 ۱ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین هفته شانزدهم بارداری
مامان بهار 🧸 مامان بهار 🧸 ۷ ماهگی
مامان بهار 🧸 مامان بهار 🧸 ۷ ماهگی
مامان دخترم هدیه خدا مامان دخترم هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان شکوفه گیلاسم 🩷 مامان شکوفه گیلاسم 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری