از این هفته
خودت هم چاق میشیااا
برای وزن جنین
ماه اخر باید مصرف کنی
از ۱۹هفته زوده
از این هفته زود نیس؟
از 32هفته به بعد باید بخوری،چون 25هفته آزمایش قند داری،ممکنه این قندتو ببره بالا
من دخترم۳۱۹بود انومالی
من دلم میخاد شروع کنم چون پسرم وزنش کم بود ولی میگم زوده از الان انشاالله بعد سونو وزن مشکلی نباشع 🥹🫂
دکتر پیشنهاد داده از این هفته شروع کنید؟
وای من اینو میخورم بعدش زامبی میشم. هیچی دیگه سیرم نمیکنه😁😁😁
واقعا رو وزن جنین تاثیر داره ؟؟
چند بود دخترت؟
جدی خوبه طرز استفاده اش چجوریه از کجا میخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.