اسم قشنگیه امت قدیمی شده
وتک اسمی بذار در اخر یکیشو صدا میکنن
تواین صوت علیسان هم قشنگه
💞مامانای گل
💥با سفارش بافت ست سیسمونی با قیمتی مناسب در خدمتتون هستم
✅️جهت دیدن نمونه کارها به قسمت سوالات در حساب کاربری مراجعه فرمایید
✅️جهت ثبت سفارش به آیدی روبیکا پیام بدید در خدمتم
@T_pkrvn
به نظرم یکم قدیمی شده
اره قشنگه
قشنگ
ولی تک اسمی باشع راحت تره
خیلی سخته تلفظش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.