درد داره ولی اگه اخرای بارداری ماما همراه داشته باشی راهنماییت کنه ورزش بده پیاده روی داشته باشی دهانه رحمت خیلی زود باز میشه ولی اگه اینکارارو نکنی چند ساعت باید درد بکشی برش و بخیه رو متوجه نمیشی من تا مقعد برش زدن ولی چون بی حس بود اصلا متوجه نشدم
من بی حسی زدم زیاد متوجه درد نشدم..یعنی اصلا متوجه درد نشدم
تجربه درد برای هرکسی یه جوره
با توجه به آستانه تحمل درد، کم و زیاد میشه
فقط اگر قصدتون واقعا طبیعیه، اگر میتونی مامای همراه بگیر که من بی نهایت راضی بودم تو زایمان اولم و انشاءالله این بار هم میگیرم
منم ماماهمراه داشتم که عالی بود .
زایمان طبیعی ازسزارین خیلی بهتره یعنی عالیه ..
شما از هفته32شروع کن به ورزش کردن برای لگن
بعدزایمان دیگه دردی نداری ...ولی سزارین بعدزایمان تازه دردات شروع میشه
عزیزم میزان درد و زمان زایمان طبیعی تو هربدن فرق داره الان هرکی بیاد تجربه خودشو بگه میبینی یکی کمتر درد کشیده یکی بیشتر اگ طبیعی میخوای حتما مامای همراه داشته باش اگ بتونی ی دکتر هم برا زایمان و بخیه داشته باشی که عالی میشه من سردخترم مامای همراه داشتم خیلی خوب بود ولی زایمانم دکتر شیفت اومد برا بخیه و اینا اذیت شدم کلاس های آمادگی زایمان هم حتما برو
تا میتونی ورزش کن و پیاده رویی
از تصورات آسونتر 😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.