سلام دخترا شکمم خیلی ترک خورده هیچ روغنی بدردش نخورد

تصویر
۱۴ پاسخ

هزار ماشالله
نذارید از شکماتون خدایا، خدای نکرده یکی به چشمش قشنگ هم بیاد ممکنه نظر بیایین

نشونه هایی زیبا از اینکه تو مامان شدی😍
با نظر من که ترکای بارداری جزو خوشگل ترین اتفاقات واسه پوست ماست

ژنتیکیه میگن

منم ترک نخوردم
ارثیه
هیچی هم استفاده نکردم

ترک نخوردم با هیچی هم چرب نکردم ژنتیک مون همینه بارداری دومم هست اولی ازین بیشتر ورم داشتم
فقط جای پیرسینگ بالای نافم داغون و سیاه شده

تصویر

من فعلن ترک نخورده

اینا چجوری میره بعدش؟ منم اینحور ام لیزر میبره یعنی

طبیعیه
پوست ب پوست فرق میکنه
یکی چرب هم نکنه ترک نمیخوره یکی هرچی چرب کنه فایدع نداره
من برای دخترم از ۲۰ هفته ترک خورد بدنم ولی برای دومی هنوز ترک جدید ندارم

ماستلا

منم همینطور🥲

از چند هفته شروع کردی روغن؟ بزن نارگیل بادوم شیرین زیتون بزن بیشتر نشه مرطوب نگش دار

فدا سرت نقاشی نی نیته🥰
منم ترک دارم😁
خیلیم دوستشون دارم💃
کرمم زدم فایده نداشت🤭

شکم اول م. من هر شب روغن زیتون میزدم فایده ی نداشت🥲خودتو اذیت نکن هر کار بکنی میزنه و میمونه. فقط بعداز زایمان سفید میشن

چی میزدی روغن ؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریاوآرین👯‍♂️ مامان آریاوآرین👯‍♂️ ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی