کالسکه چه مدلی بگیرم ؟؟

۵ پاسخ

من کیدیلو d900 گرفتم

من کیدیلو D900 مد نظرمه چرخاش هم جلو هم پشت ۳۶۰ درجه هیت وقتی روبه مادر میشه راحتره گیر نمیکنه جایی

ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍

ایدی کانال روبیکا
‏nini_heed1

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من کیدیلو گرفتم خیلی سبکه و راحته

تصویر

من مسافرتی روبه مادر شو گرفتم مشکی طلایی

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری