۱۱ پاسخ

من جراحی کردم نقاهتش طولانی بود خیلی سخت بود برام .

ترسو که منم دارم از بعد زایمان من حتی از پیش دکتر رفتن هم استرس میگیرم چه برسه بیمارستان همش هم فک کنم عوارض زایمان طبیعی لعنتیه بدنمون و مغزمون کشش نداشته

در مورد عملت اطلاعی ندارم اما حالتو میفهمم 🥹منم جمعه باید بستری بشم شنبه عمل توده پستان دارم......چن بار اتاق عمل رفتم ایندفه نگران‌پسرمم فقط...همین استرسیم کرده از الان🥹توکلت ب خدا باشه عزیزم...خدانگهدار مادرامون باشه که هستن💗

به نظرم لیزر بهتره من همسرم سنتی عمل کرد خیلی طول کشید مخصوصا که پشت باشه البته دکتر لعنتیم خیلی بد بخیه اش زده بود یکماه طول کشیدد تا تونست سرپا شه.
عزیز ببخشید برا ضربه به استخوان مقعد چیکار میکنن؟پیش چه دکتری رفتی؟منم اینجوریم منظورت همون دنبالچه است؟

من ده روز پیش عمل کردم نگران نباش سخت نیست فقط بعدش مراقبتاشو انجام بده من از امروز درد دارم‌ انگار عفونت کرده باید برم ببینم دکترم چی میگه

ضربه به استخوان مقعد هم از کیسته؟ چرا

ایه الکرسی بخون عزیزم

چطوری ضربه ب استخون مقعد اومده؟ یعنی از کیسته؟
انشاالله ب خوبی بری و برگردی خونه ات

مشکلت چیه عزیزم؟ نگران نباش توکل کن بخدا

عزیزم امیدوارم راحت بگذره واست🫂
من حدود ده سال پیش لیزری عمل کردم خیلی درد و مراقبت و نقاهتش کوتاهتر بود به نسبت آشناهام که سنتی انجام دادن منم تنهای تنها رفتم برای انجام دادنش ، خداروشکر دیگه هم عود نکرد

چیزی نیست عزیزم نگران نباش خودت خودتو باید آروم کنی زیاد بهش فکر نکن به این فکر کن بعدش ازش راحت میشی
من دو دفه کیست مویی عمل کردم بار اول بخیه زدم بعد یه مدت عود کرد بار دوم باز موند خوب شد زیر بغلام هم کیست زده بود
عملشون کردم بعد یه بار بین همینا کورتاژ هم داشتم
فکرشو کن توی همه اینا تنهای تنها بودم هیچ کس کنارم نبود ولی بازم قوی موندم و کم نیاوردم حتی یکیشون تنهایی رفتم اتاق عمل مجبور شدم وسایلمو بدم غریبه ها ولی زود گذشت قوی باش دختر اینا چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان هانیا مامان هانیا ۱ سالگی