وای چقدر بده ماهای آخر
خانوما من موقع نشستن دنبالچه م خیلی درد میگیره تا تو کمرم اصن نمیتونم بشینم طبیعیه؟
من چرا هیچی ام 🤔
اسید معده
گرگرفتگی
حرارته کف پام از همه چی بدتره بخاطرش تا صبح بیدارم
کمر درذ شدید. احساس فشار شدید زیر دلم. بعضی وقتا شکمم ب شدت سفتتتتت میشه
احساس سنگینی.به سختی راه رفتن.درد کمر و لگن و شکم.سردرد.ورم یک پا.بیخوابی.تکررادرار.خون دماغ
منم همینه اینایی که گفتن و دارم ولی پا درد خیلی زیاد 😭😭😭
همش گرممه، سوزش سر معده، درد استخوان واژن، ترشح زیاد، تکرر ادرار
نمیتونم بنویسم همه اینایی که بقیه گفتن منم اره خیلی اره اره😭
ران پاهام شبا موقع خاب در میگیره
معده درد معده درد امونمو بریده
همش ترش میکنم اسیدی میشه معدم کمر درد
همه ی اینایی ک گفتن منم دارم😭
درد واژن😥
درد پاا دیگه خیلی فرسایشی شده🫤
گرفتگی پهلو و درد پهلو
بیدار شدن شب هر یک نیم تا دو ساعت
راه رفتن بلند شدن نشستن به سختی
تپش قلب
کمتر حس کردن حرکات نینی
افسردگی از تو خونه موندن
گردن درد به خاطر بزرگ شدن سینه
ترشح زیاد
من امشب انقباض دارم نمیدونم طبیعیه یان
اذیتم
اسید معده ام میزنه بالا
استخونواژنم درد میکنه
شبا موقع خواب رونام درد میکنه
خوابمبی کیفیت شده🥲
کمر درد. گرفتگی عضلات پا. تکرر ادرار...گر گرفتگی...🙁
احساس خفگی و درد لگن و پا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.