پوشک چه برندی و سایزی باید گرفت؟ بهترینشون کدومه؟

۸ پاسخ

دوستان طرح یسنا رو فروردین 1405دریافت کردید یا نه ؟!

من برا بچه اولم همش مولفیکس میگرفتم
الان هانیز هم امتحان کردم خوبه

مایبیبی خریدم برای دخترم راضی تر از بقیه اش بودم
برای دومی هم مایبیبی گرفتم امیدوارم بهش بسازه

بیشترین استفاده سایز 4 و 5 داره
بعد 3
1 و 2 از همه کمتر در حد یکی دوماه
صفر هم بستگی به جثه و اندام بچه داره
دختر من 3300 بود ولی چون قدش هم بلند بود سایز 1 قسمت رونش گشاد بود و تا دو هفته صفر استفاده کرد

من مای بی بی گرفتم ولی فعلا سایز ۲ تا ۵
سایز صفرش فقط چند تا دونش استفاده میشه بعدش باید یک گرفت

منم مای بی بی خریدم ببینم میسازه یانه

مای بی بی خریدم

بهترینش وقتی مشخص میشه که بچه بهش حساسیت نده و نشتی نده بیرون😁😁 اوایل سایز ۰ بعضی برندا سایز ۱ مناسبه

من ک مای بی بی گرفتم ببینم میسازه بهشون یان

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد