۱۳ پاسخ

یک بخر معمولا صفر ب کار نمیاد و ناف بچه رو اذیت میکنه...البته اگ بچه خیلی ریز باشه صفرم بگیر

عزیزم نترفور خوردی عفونت ادراریت بهتر شد
اب دور جنین چی
وزن بچت خوبه؟

عزیزم نیتروفرانتئن رو تا کی مصرف کردی

من صفر گرفتم

من دوتا صفر ۲۵تایی خریدم دوتا ۲۵تایی یک حالا نمیدونم کافیه یا نه

یدونه صفر یدونه یک

سایز یک استانداردشه
اگه بچت زیر ۲ونیمه صفر بخر در غیر این صورت اصلا صفر به درردت نمیخوره
خیلیییییی کوچیکه

یه بسته ی کوچیک صفر بگیر کافیه ، برای اولاش صفر مناسبه ، یک یه ذره شلو بازه . بعدش هم یک میلندی تا یه ماه

۱بخررر

من فعلا فقط یدونه صفر مای بیبی گرفتم برا بیمارستان ببینم اصلا بهش میخوره بهش میسازه یانه بعد بخرم

ببین نینی چند کیلو هست
۱ بسته کوچیک صفر بخر بقیشو ۱

صفر با یک

سایز ۱

سوال های مرتبط

مامان حنا 🩷 مامان حنا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورای و نیهاد مامان نورای و نیهاد ۸ ماهگی