۳ پاسخ

من از زندیه اصلا راضی نبودم دقیقا از صبح تا شب توی مطبش نشستیم و اخر سر هم ویزیت همهمه دوتا رو باهم برد تو اینقدر سروصدا و اینا بود نسخه هم توش اشتباه داشت دوباره بردیم،و در کل همدارو و راهکارش برای پسر من موثر نبود.دکتر موحدی بهتر بود نظم مطبش خیلی بهتره اخلاقش خوبه و برای پسر من بهتر بود

زندیه عالی بود من دخترم نتیجه گرفت

من پیش موحدی بردم خیلیاازش راضی بودن مطبش توسعادت آباده

سوال های مرتبط

مامان نازلی مامان نازلی ۴ سالگی