من از زندیه اصلا راضی نبودم دقیقا از صبح تا شب توی مطبش نشستیم و اخر سر هم ویزیت همهمه دوتا رو باهم برد تو اینقدر سروصدا و اینا بود نسخه هم توش اشتباه داشت دوباره بردیم،و در کل همدارو و راهکارش برای پسر من موثر نبود.دکتر موحدی بهتر بود نظم مطبش خیلی بهتره اخلاقش خوبه و برای پسر من بهتر بود
زندیه عالی بود من دخترم نتیجه گرفت
من پیش موحدی بردم خیلیاازش راضی بودن مطبش توسعادت آباده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.