۶ پاسخ

منم دندون درد دارم

مسکن بده بهش؛ اگه دندونش سوراخ داره مسواک بزن غذا اینا از داخلش دربیاد تحریکش نکنه

شربت استامینوفن بده دردش اروم بشه بخوابه

اگه معدش پره بروفن بده

استامینوفن بده بهش اگه ژل بی حسی دندون هم داری براش بزن

اگه استامینوفن داری یه کم به لثه ش بمال

سوال های مرتبط