ساک برای زایمان چی برمی‌دارید برای خودتون وبچه

۶ پاسخ

من سری قبل خیلی چیزبیخودبرده بودم به توصیه خواهرشوهرم😐😐
ولی اینسری دوبسته شورت بهداشتی میبرم
یک بسته ازاین پدبهداشتی گنده ها
یه ظرف خرماوگردو
کفش البته سری قبل دادن ولی انقدسربودک هرلحظه ممکن بودبخورم زمین بااینک بیمارستانش فوق تخصصی بود
ست بیمارستانی (یه دست سرهمی-دستکش_پاپوش_دستمال دورپیچو...ایناروداره)
یه جفت جوراب
پتودورپیچ
پستونک وشیشه شیروشیرخشک
یه بسته مای بی‌بی شماره یک
همین وبس
اگ فوقش چیزی هم لازمم بشه زنگ میزنیم بابام بیاره

اینم بخون

تصویر

ازین بخون

تصویر

ی بسته پوشک برای خودت ونی نی دودست ست نوزادی پتو دورپیج پستونک لباس زیر برای خودت دستمال مرطوب

تاپیک وسایل بیمارستانیمو ببین خیلی کامله

منم میخام بدونم چ خوب ک پرسیدی

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان کوشولوعه من🥹 مامان کوشولوعه من🥹 روزهای ابتدایی تولد