گلو درد هستم چی بخورم؟

۵ پاسخ

مایعات گرم بخور و آب نمک قرقره کن زود خوب میشی بنظرم سمت دارو نرو ایشالله زودتر خوب شیی

دیفن هیدرامین ساده بگیر اول قرقره کن بعد بخورش

دیفن هیدرامین قرقره کن

ای نمک قرقره کن،سوپ ،شیرورم و عسل هم خوبه

اب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان هديه خدا مامان هديه خدا ۱۰ ماهگی
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🧑‍🍼 مامان فسقلی🧑‍🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۵ ماهگی