ی طرف واژنم ی درد عجیبی داره میترسم می‌تونه مال چی باشه

۴ پاسخ

سلام عزیزم شما انتی سونو وازمایش کجا رفتین راستش من تازه اومدم این شهر جایی رو بلد نیستم که کارش خوب باشه

من‌خود‌واژنم‌امروز سنگین اینقد میترسمممم
۲۸هفته فیکسم

شاخ در نیارم خیلیه

بخاطر فشار بچس دیگه درد لگنه نترس همه همینطوریم 😂

سوال های مرتبط

مامان علیرضا والوین مامان علیرضا والوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری