چرا انقدر شکمم کوچولوعه.... 8 ماهگی !

تصویر
۱۶ پاسخ

از نظر وزن بچه و اب دورش حتما چک کنید.

برامنم کوچیکه

اندازه شکم مامانا متفاوته قشنگم
با ژست و زاویه مناسب شکمتون بهتر خودشو نشون میده🥰

ماه ۸و۹ یهو بزرگ میشه،نگران نباش،یهو میبینی بزرگ شده😋

خوبه کهه😁

عزیزم اصلا به سایز شکم نیست، منم شکم ندارم ولی تو آنومالی دکتر گفت توپولیه بچه

الهی.نگران نباش از چند هفته ی دیگه یهو بزرگ میشه

برا منم کوچیکه ، باسنم بزرگتر از شکممه😂

ارررره خیلی گیگیلیهههه ☺️

وزنشون خوب باشه مهم نیست سایز شکم

برا منم کوچیکه😢

عیب نداره خوبه دیگه شکم بزرگ باشه مادر خیلی اذیت میشه

يعني شكم إضافه نداري همش بچه هس بعد دنيا اومدن نيني صاف صاف ميشه شكمت

خوب خودتم کوچولویی شکمتم مثل خودته گلم🤗

منم همینطورم
بهتر خط خط نمیشه دیگه

برا منم کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۵ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری