بچه ها قرص انداسترون که ضرری نداره؟

۳ پاسخ

B6کم تر عوارض داره

من از اولش تا همین هفته ۲۲ با این قرص زندگی کردم …ولی از هفته۱۸نصفشو میخوردم دیگه

قرص دیگه جایگزینش بخور
مث متوکلوپرامید و اینا

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری