نه من میخوردم پسرم کولیک نداشت اصن ارومه اروم بوذ
من شیر نخوردم سرپسرم ولی لبنیات دیگه مثل دوغ وماست زیاد خوردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشت
اگه مزاجتون سرد باخرما یاعسل بخوریم
ببین تغذیه مادر بیشتر یکی دو هفته ی اخر روی گوارش بچه تاثیر داره من الان اخراشم دیگه سعی میکنم چیزایی ک نفخ دارن یا گرمی شدید دارن یا مثلا شیر گاو و ماست گاو نمیخورم
ن عزیزم.منهمیشه توبارداریم میخوردم. از متخصص تغذیه همپرسیدم گفت الکیه.الان بچمهمخداروشکر کولیکنداره. الانهم روزی دولیوان میخورم
من هیچی لبنیات نخوردم سر دخترم ولی داشت
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.