کدومتون تو بارداری شیر ماجان خوردین؟

۹ پاسخ

من همش میخورم 🥹🥹شیرهای دیگه مزه اب میدن هیچ طعمی ندارن ولی ماجان واقعا طعمش خوشمزس😋

مخصوص مادران رو دکتر براتون نوشته ؟

منم خوردم عالی طعمش.

یبار گرفتم طعمشم دوست نداشتم دیگه نرفتم🥴

من خوردم

من میخورم‌همیشه
خیلی خوشمزس

من خوردم خیلی خوشمزه س

من نخوردم گلم

من خوردم ولی چون شیر دوست ندارم دیگ نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی