۳ پاسخ

آخه آب زلال از بینیش اومد واسه همین نگران شدم البته ۲ساعت قبلش از بینی استفراغ کرده بود

بینیشو نمیگیری با پوار؟

شاید رفلاکس داره شیر اومده تو بینی اش

سوال های مرتبط