عدد 5 غربالگری تیروئید خوبه؟

۱ پاسخ

باید زیر ۵باشه تکرارش کن یا آزمایش خصوصی بگیر ازش از دستش
بچه منم این عدد بود گفتن باید تکرار بشه و بیرون بگیری که گرفتیم. خوب بود

سوال های مرتبط

مامان رقیه‌حلما💗 مامان رقیه‌حلما💗 ۱۱ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد