معدم ریخته بهم از داخل میجوشه صدا میده .
چی بخورم خوب شم😫

۷ پاسخ

وای منم اسید معده داغونم کرده😵‍💫

یخ......

اوف مال من هرروز همیشه همینجوریه داغون

منم بدجور اسید معدم زد بالا امروز همینجوری ادامس خوردم خوب شدم امتحان کنین شاید شماهم بعتر شدین😁😄

ی چیز سرد بخور ب من چیزای سرد میسازه مثلا شیر سرد یا خیار یا ماست

قرص فاموتیدین

منم هر چی میخورم اسید معده ام میاد بالا

سوال های مرتبط