من بودم پس میدادم..مگه شکلات چه ارزشی داره 900 بدم برای چندتا دونه اش😂
..شیرینی یه کیلو میخریدم 400
حالا شکلات که واجب نیست بقیه چیزارو بچسب خواهر
من گز خریدم کیلویی ۲میلیون اصلا کپ کردم یه ذره خریدم شد ۹۰۰تومن🥲
شکلات روز روزش گرون بود حالا که عقب نمیمونه از بقیه چیزا...
دیگه همه چیز گرون شده 😔😔😔
عزیزم ازحالاببعد دونه ای بخر بپرس دونه ای چنده
منم عید ی مدل شکلات گفتم برام بکشید یهو دیدم کیلویی ۹۳۰ تومن بود همینطور هنگ کردم.دلم نمیومد دیگه بیارمش برای مهمون🤣البته آوردم ولی از خریدم خیلی پشیمون بودم😬
حتما شکلات تلخ خریدی که این قیمت بوده
من شکلات تلخ ۹۸ درصد گرفتم کیلو ۴۵۰۰
چرا تخمه افتابگردان نمیگی شده کیلویی 800تومن🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.