۱۰ پاسخ

من بودم‌ پس میدادم..مگه شکلات چه ارزشی داره 900 بدم برای چندتا دونه اش😂
..شیرینی یه کیلو میخریدم 400

حالا شکلات که واجب نیست بقیه چیزارو بچسب خواهر

من گز خریدم کیلویی ۲میلیون اصلا کپ کردم یه ذره خریدم شد ۹۰۰تومن🥲

شکلات روز روزش گرون بود حالا که عقب نمیمونه از بقیه چیزا...

دیگه همه چیز گرون شده 😔😔😔

عزیزم ازحالاببعد دونه ای بخر بپرس دونه ای چنده

منم عید ی مدل شکلات گفتم برام بکشید یهو دیدم کیلویی ۹۳۰ تومن بود همینطور هنگ کردم.دلم نمیومد دیگه بیارمش برای مهمون🤣البته آوردم ولی از خریدم خیلی پشیمون بودم😬

حتما شکلات تلخ خریدی که این قیمت بوده

من شکلات تلخ ۹۸ درصد گرفتم کیلو ۴۵۰۰

چرا تخمه افتابگردان نمیگی شده کیلویی 800تومن🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط