۹ پاسخ

همه چی بخور من آخر شب یذره عرق آویشن میخورم عالی بخور بزار معده بچه عادت کنه کم کم فردا به غذا بیوفته اذیتت میکنه همه چی معدش و درد میاره .حبوباتم برای شیردهی عالی فقط قشنگ نفخش و بگیر .مثل بادمجون قارچ کاهو اینارو ک دیگه خیلی دل درد میاره نخور

من همه چی میخورم عزیزم

فقط بار اولی ک غذای سنگین خوردم دل درد شد بعدش عادت کرد

کته پر چرب بخور با روغن زرد همراه غذات کاهو بخور ،ماست بخور ،سبزیجات برگ سبز اسفناج جعفری گشنیز بخور
رازیانه دم کن بخور عالیه عالی

منکه همچی میخورم از روشم عرق نعنا با چهل گیاه بچمم هیچیش نمیشه

پس برا من حساسیت داره چی بگم عیچی نمیتونم بخورم جز مرغ ‌‌برنج

اره بخدا گفتی

من همچی میخورم جز لوبیا و خیار
کم کم شروع کن به خوردن همه غذا که بچت عادت کنه

منم هر روز آبگوشت میخورم حالم بهم میخوره ولی چاره نیست بخاطر شیر

سوال های مرتبط