پنبه گرم کن در حدی که گرم باشه نسوزه بچه روی پیشونی و سینه بچه بذار تا گرم شه وا بذاره
با اسپری بینی دائم خالی کن بینی شو
پهلو هاشو ببند
بری دکتر برای سرفه هاشم احتمالا قطره پلارژین بده اگه درست گفته باشم
دیفن هدرامین خوب نیس اصلا نده
نوزاد اگه تب نکنه سرما خوردگیش خودش خوب میشه مدام بهش شیر ولرم بده تا گلوش نرم بمونه
اسپری سدیم کلرید بزن پوار بزن تا بینیش تخلیه بشه راحت شیر بخوره
میتونی چن تا عناب از وسط نصف کنی بندازی تو آب جوش چند ساعت بمونه بعد لهش کن و ابشو بده بچه بخوره
دیفن زیر دوسال ممنوعه پلارژین بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.