من که هنوز کمکی رو شروع نکردم ولی وقت این کارارو ندارم همون بیرونی رو میدم بچه در اینده اکثر چیزایی که میخوره کارخانه ای از رب و رشته وماکارونی ....فقط بیشتر حواسم رو مارک کارخانه باشه که کدومشون بهتره
بله خیلی
اشکال ک نداره ولی خونگی بهتره
منکه میدم ولی میگن بهتره خونگی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.