خانوما آرد برنج مغازه ای اشکال داره بدم

۴ پاسخ

من که هنوز کمکی رو شروع نکردم ولی وقت این کارارو ندارم همون بیرونی رو میدم بچه در اینده اکثر چیزایی که میخوره کارخانه ای از رب و رشته وماکارونی ....فقط بیشتر حواسم رو مارک کارخانه باشه که کدومشون بهتره

بله خیلی

اشکال ک نداره ولی خونگی بهتره

منکه میدم ولی میگن بهتره خونگی باشه

سوال های مرتبط