من توتفرنگی میخورم
خیلی بدم میاد
هر کسی یه مزه ای دوست داره مال من وانیلیه اصلن دوست ندارم
باید تست کنی ببین کدوم طعمش باهات سازگاره چون حامله ایم ممکنه بعضی طعمایی که قبلا دوس داشتیم الان برامون بد بیاد
هم کاکائو میخورم هم موزی دوتاش خوب
من کاکائوش رو دوست دارم
کاکائویی خوردم خوب
من موزی خوردم متنفرم ازش
میشه بگین چی هست
وانیل عالیه
ولی دکترم گفت موز و توت فرنگی خیلی خوشمزه است
کاکائو فقط
من توت فرنگیشو خریدم ایندفه بد نیس.با اب ولرم خوردنش بده وگرن طعم و بوی خودش خوبه
طعم موز عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.