خانما مایع دور جنین چطور کم کنیم آخه گفت زیاده

۱ پاسخ

قند نداری؟ من‌گلوکز دادم قند نداشتم
۳۰هفته‌رفتم سونو گفت ابش زیاده دوباره قند نوشت نداشتم
گفت میوهای ابدار مث هندونه ملون نخور شیرینی نخور
منم حذف کردم شیرینی یا کمتر خوردم مخصوصا هندونه اینارو
اب رو میخورم چون‌ بدون اب نمیشه اونم‌الان که گرمه نصفش عرق میشه نصفش ادرار
امروز سونو بودم‌کمتر شده بود
از ۲۰‌شده‌بود ۱۶

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد