قند نداری؟ منگلوکز دادم قند نداشتم
۳۰هفتهرفتم سونو گفت ابش زیاده دوباره قند نوشت نداشتم
گفت میوهای ابدار مث هندونه ملون نخور شیرینی نخور
منم حذف کردم شیرینی یا کمتر خوردم مخصوصا هندونه اینارو
اب رو میخورم چون بدون اب نمیشه اونمالان که گرمه نصفش عرق میشه نصفش ادرار
امروز سونو بودمکمتر شده بود
از ۲۰شدهبود ۱۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.