منکه چشم راستم بود و دختره
من تو چشم راستمyهس تو چشم چپم هم هس فقط چشم چپ خیلی بزرگه اون خط پایینش معلوم نیس
جنسیتم هنوز نمیدونم 😑😂🤣
؟vباید باشه یاy
منی که. باردار نیستم ولی تو هردوتا چشمم هست😅
بابا من چک کردم تو هیچ کدوم پیداش نکردم🥲😂😂😂
من تو هر دوتا چشمم هست چشم راستم نصفش پررنگه نصفش کمرنگ تو چشم چپم کامل پرنگه هنوز جنسیت رو نمیدونم
این تو قسمت پلک پایینه یا تو خود چشم؟
چه جالب من چشم راستم بود پسره یعنی؟ 🧐
اگه دوتاش باشه چی😂
چشم راستم پسر
تو چشم چپ خواهر شوهرم بود و دخترم بود بچش😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.