سلام کیا بالای 20هفته بودن سرکلاژ شدن 😭😭

۴ پاسخ

به نظر من که ریسک نکن تو هفته بالا همون پساری بزار

چنده مگه سرویکست؟؟
نتونستی سرکلاژ کنی هم پساری میزارن برات

من که ۱۴هفته سرکلاژ شدم

من۲۳هفته

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۷ ماهگی
دلی دلی قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان محمد جان مامان محمد جان هفته سی‌وششم بارداری