کیا سرکلاژ شدن بیان بهم روحیه بدن

۶ پاسخ

منم امروز صبح سرکلاژ کردم،هیچ دردی نداره و اصلا اذیت نمیشی،فقط بعدش باید رعایت کنی دیگه

سرکلاژ کنی. خیالت راحت میشه. استری‌نداشته باش. دکتر بهت خواب اور میزنه. وقتی هم بیدار میشی هیچی حس نمیکنی پا میشی میای خونه.بستگی ب دکترت داره ک بهت استراحت نسبی بده. یا مطلق.

کدوم بیمارستان میرین

من یماهه سرکلاژ شدم

منم سرکلاژ شدم

من دوشنبه شدم
شما کی شدین

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۷ ماهگی
دلی دلی قصد بارداری
مامان محمد جان مامان محمد جان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نارگیل مامان نارگیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری