۳ پاسخ

هیچی آزمایشگاه مزخرف الکی آزمایش NT رو ریسک بالا زد سلفری دادم بعد ۳۳ روز جواب منفی اومد
قبل جواب سلفری رفتم سونو آنومالی گفت بچه هیچ مشکلی نداره و آزمایشگاه اشتباه زده

برا منم آزمایش انتی ریسک زد
سلفری دادم مشکل نداشت خدارو شکر

نگران نباش عزیزم فقط به خاطر پول سلفری میدن

سوال های مرتبط