هیچی آزمایشگاه مزخرف الکی آزمایش NT رو ریسک بالا زد سلفری دادم بعد ۳۳ روز جواب منفی اومد
قبل جواب سلفری رفتم سونو آنومالی گفت بچه هیچ مشکلی نداره و آزمایشگاه اشتباه زده
برا منم آزمایش انتی ریسک زد
سلفری دادم مشکل نداشت خدارو شکر
نگران نباش عزیزم فقط به خاطر پول سلفری میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.