چقد ارزون
من کره ای زدم ۶ تومن قبل عید
یا نزن یا بهترینشو بزن اگه پولت به بهترینش نمیرسه کلا نزن واجب نیست صورتت داغون میشه
من تا الان ژل نزدم
ولی تمام دکترا میگن هرکی اودری بزنه بیچاره مبشه
اصلا جایی دیدی اودری دارن فرااااار کن
بقیه رو نمیدونم خدایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.