۵ پاسخ

دیگه زدن بازی نیست که قاطی نشی دعواهای ساده بچگانه رو نباید قاطی شد
هم اینکه بچه ات رو ببر خانه بازی محیط فرهنگی من عمرا نه خودم میرم کوچه نه بچه رو میفرستم کوچه

اتفاقا کار خوبی کردی خوبه که پشت بچه هامون باشیم

کار خوبی کردی باید میزدی زیر گوشش تا با کوچیکتر از خودش کل کل نکنه پرووو

تو پارک برام پیش اومده یه پسر ۶ ۷ ساله پسرمو رو سرسره زده بود دخترم اومد بهم گفت رفتم پسر رو دعوا کردم ولی انقدر بی ادب بود جواب منم داد گفت به تو چه منم اعصابم خیلی خورد شد دست پسرمو گرفتم اومدیم

عزیزم بچه ها رو تا وقتی دعواشون لفظی اونم‌نه فحش و... هاست باید قاطی دعواشون نشد اگر کار به فحش های بد و کتک بکشه اتفاقا باید دخالت بدی خودتو و ضمنا اگر اون بچه بی تربیته بهتره پسرت رو ازش دور کنی چون الگوی مناسبی نیست

سوال های مرتبط

مامان celine مامان celine ۵ سالگی
فرزند پروری کودک پروری شیرخشک شیر محلی شیر مادر تغذیه کودک پروری

لطفا باهام حرف بزنین...کسی نیست بهش بگم و بفهمم چیکار کنم...
قبل دخترم رابطه ی منو شوهرم خوب بود ولی بعد دخترم که گریه می‌کنه همش میگه بسه کم گریه کن و میبینم عصبانی میشه ...بعد دخترمم بیشتر گریه می‌کنه میگه بابا عصبانی شد...نمیدونم شاید دختر منم زباد و زود گریه می‌کنه ...ولی خب چه میشه کرد؟؟؟همش بهش میگم اینجوری نکن با بچه...با هزارتا زبون بهش گفتم...با دعوا...با قهر....با آرامش...ولی انگار نه انگار...یه کم هم بیشتر شده عصبی شدنش...زود میگه اه این بچه هم همش گریه می‌کنه فقط ...حوصلمو برد و...منم اینور بچه آروم میکنم و سعی میکنم با آرامش باهاش حرف بزنم و حل میشه ..اون بچه س توجه میخواد بازی میخواد شوهرم هم شده یه مرد عصبانی بی حوصله ..😔باهاش مثلا بازی می‌کنه ولی حواسش پیش گوشی و تلویزیونه! احساس میکنم منم اونقدر سر دخترم بهش گفتم اینجوری کن اونجوری کن داره رو رابطه ی خودمونم تأثیر می‌ذاره و دیگه مثل قبل نیستیم،😔انگار وسط گیر کردم و دارم له میشم‌..
مامان دلسا😍 مامان دلسا😍 ۵ سالگی
یه مشورت میخوام
لطف میکنید بخونید و راهنمایی کنید
طولانیه اما واقعا دوست دارم نظرتونو بدونم

دختر من بچه ی اجتماعی هست و همیشه دنبال دوست و همبازیه
بچه ایه که با هر بچه ای به خصوص بچه های بی ادب و وحشی (ببخشید ازین اصطلاح استفاده میکنم چون معادلشو پیدا نکردم) جور نمیشه فقط
خیلی هم با پسرا جور نیست
اما فوق العاده خونگرم و دوست وفاداریه و تو پارک دنبال دوستای باب دلش میچرخه و پیدا میکنه
از طرفی بسیار باادبه، حرف بد نمیزنه، اهل وحشی بازی و زدن هم نیست
وقتی با بچه هایی که بد حرف میزنن و میزنن و مسخره میکنن همبازی میشه خییییییلی اذیت میشه. چون مدل اونا نیست تحویلش نمیگیرن و از طرفی هم رفتارای اونارو میبینه دائم بغض میکنه و بهم میگه چرا این کارو میکنن
البته منم معمولا میگم بره و‌خودش از خودش دفاع کنه

حالا اینارو گفتم که برسم به اینجا
من اومدم خونه بابام، خواهرزاده برادرزاده هامم اینجان
دخترم نوه ی یکی مونده به اخره
همشون حتی اون اخریه از اون مدلان که گفتم و دخترم با اینکه با اصرار خودش قرار شد بمونیم، اما امروز همش عین بچه ی مضطرب و گوشه گیر بود و چندبار بهم گفت بریم خونمون اینا اذیتم میکنن من دوست ندارم اینجا بمونم، حتی حس میکنم اعتماد به نفسشم داره داغون میشه
منم شب زنگ زدم به همسرم گفتم صبح بیا دنبالمون
حالا مامانم هیییی داره سرزنشم میکنه که چرا میخوای بری، مگه آدم بخاطر دعوای بچه ها اینکارو میکنه، بزار بمونه از اینا یاد بگیره
درصورتی که دختر من واقعا و بارها دیدم بلده از خودش دفاع کنه ولی اینجا واقعا براش سنگینه
چون دیگه زورش به ۳ تا بزرگتر از خودش نمیرسه، مخصووووصا بی ادبیاشون اذیتش میکنه
به نظرتون کارم اشتباهه؟

فرزندپروری
شیرخشک
پوشک
مادر
کودک
مامان ضحی(ضحا) مامان ضحی(ضحا) ۵ سالگی
سلام مامانا
امروز دخترم تو کلاسشون جشن بود بعد ب بچه ی دیگه کش‌مو پاپیونی دخترم ازش گرفته بود میگفت مال خودمه دخترم هم ازش گرفته بود ک نه این مال منه اون دختره زد زیر گریه ک من اینو میخوام ی دفعه مادر بزرگش و مامانش اومدن تو سینه منو دخترم ک بده بهش گناه داره گریه میکنه من اصلا دخالت نکردم ک ب دخترم بگم بده بهش گناه داره خب دختر منم گناه داره اخه ......
خلاصه مامانش کش مو رو از دخترم گرفت رفت شکلایتی اورد داد دست دخترم اونم داد ب دختر خودش دختر منم گریه اش گرقت منم بلند گفتم مامان این مال تو بود برو بهش بگو بهم بده مال خودمه بعد دخترم ی کم بهونه کرد منم ب صورت اعتراض ک بدونن ناراحت شدم دخترم رو تو بغل گرفتم گفتم برو ازش بگیر گریه نکن برو حقت رو بگیر ....
دخترم رفت جلو ب ی خانمی گفت خاله این کشمو منو گرفته ازش میگیری برام خیلی دلم سوخت اونجا بلند شدم دست دخترم گرفتم رفتم پیششون گفتم خاله این مال تو نیست مال ضحا بوده گفت دوسش دارم گفتم خب ضحا هم کش‌موش رو دوست میخواد مال خودش باشه این کار درستی نیستی وسیله های مرد رو ب زور ازشون بگیری مامانش ازش گرفتش داد دستم منم همون جا دادم دست دخترم و بوسش کردم وسایلام برداشتم رفتم بیرون دیگه مراسم کلاس تموم بود .....
شما بودین چکار میکردین تو این موقعیت گذشت میکردین یا نه حقتون رو میگرفتین؟؟؟؟