۶ پاسخ

منم هیچکدوم نذاشتم

من اصلا کمپرس نذاشتم میزاشتم بیشتر گریه میکرد فقط استا چند قطره میمالیدم جای واکسنش

روز اول کمپرس سرد

والا من هیچی نزاشتم ولی تا زدم براش بلافاصله پاراکید دادم خود بهداشت گفت اگر تب کرد بده ولی من فقط به فکر تب نبودم چون خیلی پرسیده بودم بیشتر مامانا گفتن نسبتا به واکسن‌های قبلی بی تابیش بیشتره....روز اول هر ۴ ساعت دادم روز بعد ۸ ساعت دادم یه بار تب کردم ولی بعد اوکی شد

اول سرد در حد ۱۰ثانیه بزار و بردار

من هیچکدوم نذاشتم

سوال های مرتبط