۸ پاسخ

بهداشتیا کلا عقل ندارن باور کن😑 باور کن اصلا یه جور دیگه ان، تو یه عالم تو یه فاز دیگن، آدمیزاد و نمیمونن😑

چرا همه از بهداشت ناراضین🫠 فک کنم من تنها فردی هستم که از بهداشت بیشتر از پزشک متحصصم راضیم😂انصافا خیلی خوب و با حوصله پیگیرن خیلیم دقیق رسیدگی میکنن

وای امان از بهداشت

دوقلو داری گل

وای😂😂😂
من یه چیزی فهمیدم
اینایی ک تو بهداشتن هیچی حالیشون نیست
یه پول مفت از دولت میگیرن

انگار نه انگار که درس خونده هستن😔😐😂😂
یه بچه هم میفهمه الان ماه۹ بارداری ۳۸ هفته میشه

برا همین کاراشون هنوز نرفتم بهداشت😑

باورم نمیشه 😂😂

سوال های مرتبط