۲۰ پاسخ

رو شدن نداره که عزیزم .. اتفاقا خیلیم خوبه من کلا خانواده پرجمعیت دوست دارم

چرا روت نشه، هیچی بهتر از بچه زیاد داشتن نیست، به کسی چه😍😍

ببین من کار به خرجشونو اینا ندارم فقط یکی به من بگه ۹ تا رو چجوری طبیعی اورد😂🤣 الان وضعیت اونجاش چجوریه😂🤦🏼‍♀️

کسی که این تعداد بچه میاره و به هیچ جاش نیست قطعا با حقوقای ما افراد عادی جامعه آشنایی نداره و نگرفته!☺️ وگرنه یه ادم عادی تو جامعه تو یدونه بچشم این روزا میمونه! حالا اینا درآمدشون از کجاست؟ الله اعلم 🤷🏻‍♀️😊

واای من آرزومه ۴،۵تا بچه داشته باشم😂
انقدر دوست دارم خانواده پرجمعیت

طفلکی با این گرونی حتی نمیرسه شکمشونو سیر کنه چه برسه درس و ایندشون🥲

چهارتا بچه داشتن عالیه عالی😍😍😍😍🥺

۱ ۳ ۵ بعدیش هفت قلوعه😂

عزیییزم چرا روت نشه بعدا که دست گلات بزرگ شدن کیف کردی از دیدنشون متوجه میشی خوبه که بچه زیاد

چرا ۴ تا؟

حالا چون خدا خودش خواسته بچه ببخشه بهمون فکر نکنیم هنر خودمون بوده ها 😁بچه نعمته عزیزدلم 😍خدا میدونسته میتونی امانت دار خوبی باشی برای همین این جوجه هارو بهت بخشیده
ان شاالله بزرگتر که شدن کمک حالت میشن حاللللل می‌کنی اصلا 😃✨🌸

مامان لنا میگم تو به لنا شیرخشک چی میدی
وزندهیش چطوره و اینکه دکتر برای وزنش چی میگه

رو شدن نداره که بچهات شیریه جونتن

سلام عزیزم خوبی ببخشید شما با مصرف قرص جلوگیری باردار شدین ؟ قرصی که مصرف می‌کردید چی بود؟ کلا جلوگیری نداشتید یا جلوگیری طبیعی هم داشتین؟

من اگه شرایط مالی داشتم اندازه‌ ۳/۴ تا لاکچری زندگی کنن میاوردم
خیلی شیرینه

منم عاشق ۴تا بچه ام ولی روم نمیشه بخاطر حرف مردم

ماشالا چه تخمدانی داشته این مادر

چرا بابا انقدی خوبه من زن داییم اولیش دختر شد دومین بار داریش دوقلو پسربارداری سومش سقلو دوتا پسر یکی دختر تازه این اخریشو موقع زایمان فهمیدن ۳ قلوعه یکی پشت قایم شده بوده از اولش

منم خیلی دلم میخواد ولی اولیه استراحت مطلقی شدم میترسم دوباره حامله شم اونم استراحتی بشم

برا شهر ما بودن این خانم
یکی بچه داشتن بعدیش سه قلو شده بعدیشم پنج قلو

سوال های مرتبط