۵ پاسخ

خانما من نمیدونم کرم شقاق برای چی استفاده میشه

طبق تجربه یه هفته الی ده روز قبل زایمان شروع کنید به استفاده از کرم که بعد زایمان سینه ترک نخوره که دردش وحشتناکه
من خودم کرم رو به سینم میزدم و روش با پلاستیک فریزر میپوشوندم به شدت سینه رو نرم میکنه روزی یه بار این کار رو انجام بدید و بزارید چندساعت بمونه بعدش با آب بشورش

من س ماه میزنم خیلی سینم درد میکنه

از روزی که زایمان کردی بعد هربار شیردهی بزن عالیه وگرنه نابود میشی

از چن روز قبل میگن بزنی روش پلاستیک بکشی

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد