۶ پاسخ

من هر روز شیر موز درست میکنم
توس گردو و جو. ۲سرپرک و یکمی عسل هم میزنم

من از اول عسل با صبحانه میخوردم مگه بده

عزیزم زیاد خوردن هر چیز خوبیم خوب نیست

من میخورم

زیادیش خوب نیست در حد تعادل بخور چیزی نمیشه. من صبحا شیرموز خرما میخورم

منکه موز میخورم.

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان هدیه ی خدا♥️ مامان هدیه ی خدا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد