آخه خیلی پایینه سلامت باطریشون
اگه بخای بدی موبایل فروشی برات آپدیت کنه بازم ۲.۳ درصد از اینی ک هست ممکنه پایین تر بیاد
بنظر من ک هیچ کدومو نگیر
اگه پولشو داری ی پک اصلی فول بگیر
اگرم ک شرایطشو نداری گلده بهتره فک میکنم
ولی بازم برو چند جارو بگرد
یدفه خرید نکن
گلد و بگیر
ماشین چرا کنسل شد؟
عزیزم شما پیش اسدالله پور عمل کردی
عزیزم توروبیکا گروه مامانای مازنی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh_7570r
سلام عزیزم خوبی
شما بینیتون رو پیش دکتر اسدالله پور عمل کردید درسته میشه بیایی بگی چجوری شده شخصی نشد پیام بدم بهت 🙏🏼
سارینا جون دماغت درچه حاله؟ب من بعد عمل ۱۰تا دونه قرص داده بود یکیش مونده ولی دماغم خیلی ورم شده حس میکنم نوکش اومده پایین و از روبرو زیاد تغییر نکردم نمیدونم چیکار کنم وسواس گرفتم بخدا😥😥
سارینا تو داشتی فروختی باز میخای بخری؟؟
چه کاریه تازه فروختی که
کلی ضرر میکنی باز
من یه ۱۳ نرمال دارم از خرداد ۴۰۱ دارمش
خیلی پایینه باتریاشون بنظرمن ریسک نکن نهایت تا ۴ماه دیگ اینا باتری تعویضی میشن
اگه خاستی بخری هست برای گوشی که میزنی ببینی که گوشی باز نشده اونو حتما بزن تا گوشی خراب نفروشن
حلث اولی خیلی پایین. گلد بهتر
باتری باید بالای 89یا85باشه
میخوای طلاتو بفروشی گوشی بگیری؟
طلا سود میکنه سریع نفروشش ضرر میکنی
ببین zaa باشه. و پک اصلی باشه
حلث ینی چی ؟
حلث بالا باشع
مشکی رو بگیر
حلث بالا باشه ب نظرم
باید اشنا داشته باشی ببری از گوشی برات تست بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.