بنظر من هرچی زودتر ببریش بهتره بازم خودت میدونی نترس جیش اول و دوم گریه میکنه و فقط شب اول سخته بعدش دیگه راحت میشه فقط استامینوفن و سر ساعت بهش بده خوب بهش شیر بده تا بیشتر بخوابه اذیت نشه
پسر من که تو نق نقو بودن حد نداره، بعد ختنه اصلا گریه و اذیت نکرد
من ۲۵ روزش بود ب روش حلقه ختنه کردم خیلی خوب بود اصلا نفهمیدم گریه نکرد. اما اگ بزرگتر بشن میفهمم اذیت میشن زود ببر
نه اصن اذیت نمیشه،فقط جیش اول،پاهاشم قنداق کن نتونه تکون بده پمادشم بعدهرتعویض بزن ک زود خوب شه،دلتو قرص و محکم کن خواهر هردوماه واکسن میزنه اونم خب گریه میکنه نباید بترسی
زودتراز۴۰ببرمن خیلی زودبردم گلم خیلی راضیم
شما کجا میخواید انجام بدین؟
نه بابا زود ببر سختیه زیادی نداره اگه دیر ببری پوستش سفت میشه اذیت میکنه
من پسرم اصلا اذیت نکرد همون فردا ۴۰روز بردمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.