خیرات کن 😅
خیلی شیرینه بدیش اینه باید ناشتا و زیر 5 دقیقه بخوری چند ساعتم طول میکشه 💔
حال بدی آنچنانی نداره قابل تحمله
من با یه لیوان آب خنک کنارش تونستم تمومش کنم 😅
نه اونطوری که فکر میکنی نیست
فقط با اب خنکقاطی کنکه بشه مثل شربت و کمکم بخورش که سرگیجه تهوع نگیری
برای منی که شیرینی دوست ندارم و ناشتا حالم بد میشه مایع جات بره تو معدم افتضاححححححح بود نتونستم بیست دقیقه هم نگهش دارم بالا آوردم درنهایت ندادم😣😶
به من ک چسبید یک نفس رفتم بالا با اب سرد مخلوط کن عین شربت پرتقاله بخور بهشم فکر نکن ک حالتو بد میکنه خیلیم خوشمزه اس
سلام من امروز انجام دادم
خیلی خوشمزه بود
مزه اب پرتقال غلیظ میداد
با اب خیلی خنک بخور اصلا اذیت نداره
من خیلی دوس داشتم چسبید بهم😂حتی بچمم ورجه وورجه میکردفقط
منم شیرین دوس ندارم بااینک خیییلی شیرین بود اما قابل تحمل بود
همش بستگی به بدن داره من خودم شیرینی دوست دارم شربت هم خوشمزه بود اما حالت تهوع گرفتم و خیلی برام سخت گذشت 🙁
اصلا اذیت کننده نبود برای من
شربتش طعم بدی نداشت فقط شیرین بود
۴ مرحله هم خون گرفتن ازم
درکل اونجوری ک میگفتن نبود
اره بابا قشنگ حالت بد میشع
من ک رفتم تااون کوفتی خوردم بدنم گرگرفت.سرگیجه.تهوع شدید.تعادل نداشتم
مجدد خون گرفتن چشام سیاهی میرفت.بدنم میلزید
جوابشم امروز اومد
قند ناشتا زده ۸۰
۶۰دقیفه بعد ینی بعد خوردن اون محلول ۱۶۷
۱۲۰ دقیقه بعد محلول ۵۶
آب خنک همراه با یخ ببر خوبه اذیت نمیشی زیاد
تو تاپیکام هست ببین عزیزم
والا برامن که خیلی خوشمزه بود بستگی به خودت دارع
والا من حس میکردم از شیزینی زیاد تلخه اونجوری نبود ک دلو بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.