۵ پاسخ

بعداز محلول خوردی خیلی زیاده باید رایت کنی

یکم زیاده ولی قرص نمینویسه تغذیه دو هفته رعایت کنیم منم همین طورم امروز رفتم گفت رعایت کنی

اره زیاده

اره فک میکنم زیاده،واسه من اولی ۷۹ بود یعد ی ساعت ۱۱۳ بعد دوساعت ۹۰ بودم

من ۱۰۹ بود با اصلاح ناشتا قبلش های بای خوردم رفتم ازمایش دادم🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط