عزیزم شما به حرف بقیه چیکار داری
اطرافیان استاد استرس دادن و حرف الکی زدن هستن
ببین اول دکترت چی میگه وضعیت قرارگیری بچه چطوره
بقیه از نظر خودشون میگن شاید برای تو راحت باشه
طبیعی دردناک بودبرای من ولی یادمه تابدنیااومد دیگه هییییچ دردی نداشتم هیچی ازاین خیلی راضی بودم
دیروز فیلم سزرین دیدم دخترم هم کنارم بود 10سالشه همش میگفت مامان این خیلی وحشتناکه بچه رو از دهنت بیار بیرون
شکر خدا من طبیعی هستم
هم طبیعی هم سزرین دردای خودش وداره
دخترم هیچی از زایمان طبیعی نمیدونه دوست ندارم الان وارد این پروسه بشه دوست دارم بچگی کنه نه به این چیزا فکر کنه
عزیزم هربدنی فرق میکنه من که بچه اولمه میخام طبیعی زایمان کنم فک میکنم ازسزارین بهترباشه انشاالله خداکمکمون کنه زایمان خوبی داشته باشیم
اونا فقط از تجربه هاشون میگن و واقعینایی که براشون پیش اومده چرا باید بترسونن چی بهشون میرسه آخه
من پسرم طبیعی بود انقددددد راحت یود برام بااینک تا پام بخیه خوردم ولی قبلش خیلی خوب بود برام مثل درد پریودی بودکیسه ابمو که خودشون پاره کردن تا درد شدیدم میخاست شروع بشه پسرم بدنیااومد
ول کن حرف بقیه رو آدم با آدم بدن با بدن فرق میکنه
یکی میگ سزارین وحشتناکه یکی میگ طبیعی اگ تصمیم به طبیعی گرفتی دیگ به حرف بقیه توجهی نکن
من تجربه دوتاشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.