۴ پاسخ

برا دوقلو عالیه هفته ۳۶ گلم

ن دیگ همه‌ بچه ها دستگاه نمیرن من دوروبریام اکثرا تو همین هفته هازایمان کردن
من تا قبل این گهواره بخدا نمیدونستم nicuچیه😬😬😬

من دوتا36زایمان کردم وزنشون2800/2700بود دستگاه هم. نرفتن

نه فکر کنم ۳۶ کامله بچه دختر خاله من ۲/۹۰۰ تو۳۶هفته زایمان کرد بچش اوکی بود فقط زردی گرفت

سوال های مرتبط

مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی