برا دوقلو عالیه هفته ۳۶ گلم
ن دیگ همه بچه ها دستگاه نمیرن من دوروبریام اکثرا تو همین هفته هازایمان کردن
من تا قبل این گهواره بخدا نمیدونستم nicuچیه😬😬😬
من دوتا36زایمان کردم وزنشون2800/2700بود دستگاه هم. نرفتن
نه فکر کنم ۳۶ کامله بچه دختر خاله من ۲/۹۰۰ تو۳۶هفته زایمان کرد بچش اوکی بود فقط زردی گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.