سلام مامانیا برا انومالی باید اب میخوردیم؟

۶ پاسخ

دکتر من میگف مثانتو خالی کن بیا داخل
برای چرخیدنشم اصلا اذیتم نکرد گف یکم بشین بعد بیا اون خودش میچرخه

نه مثانه باید خالی باشه
خرما بخور تا بچرخه

ب من گفت مثانه پر

بله باید مثانه پر باشه

نه فقط چیز شیرین بخور و یکم قبلش راه برو ک جنین بیدار باشه کامل کنترل شه

سلام عزیزم نه یه ابمیوه شیرین باید بخوری قبلش

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان صدرا و سیروان💙 مامان صدرا و سیروان💙 ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری