۵ پاسخ

من کم کم دارم شروع میکنم غذای سفره میدم بهش

منم دکتر گفت غذای سفره اصلا نده دیروز بردمش دکتر چون رفلاکس داره هنوز خوب نشده گفت ادویه مجاز فقط دارچین زردچویه و زیره هست

منم غذای سفره میدم از ۹ ماهگی
چون غذایی که واسه خودمون درست میکنم بجز زردچوبه چیزی نمیزنم
نمکم خیلییییی کم میزنم

من هرچی خودمون میخوریم میدم ولی بدون ادویه چون از ۵ماهگی به خواسته دکترش غذا کمکی شروع کردم

اتفاقا من خیلی عشق میکنم براش غذا درست میکنم 😍

سوال های مرتبط