ما رو مادر حساب نکردن🙄
خدایی زیر دوسال باید واریز کنن هرچند این ۲تومن بی ارزششه اما پول مای بیبی وشیر خشک که میشه
ماها که قبل 1405هستیم مادر نیستیم🤕😑
برا منم ۲بار ریختن دیگ نریختن
تازه جالبیش اینجاس کالای شوهرم و دخترم با هم تو کارت شوهرم میاد
برا من جدا ب کارت خودم میاد🤣🤣
ماکه صلاطرح یسنانگرفتیم بادهک۳
من حتی یسنا هم شاملم نشد! من چی پس،پسرعمم المان دوقلو اورده،تا دوسال مادر بچه خدمتکار رایگان داره و کلی کلاس های باحال براش میذارن،هرماه هم بچه هاش سهمیه پوشک دارن رایگان،حقوق هم دارن،پدر بچه ها هم کلی مزایا دریافت کرده و یه روز بیشتر از بقیه تعطیله تا بیشتر بتونه با بچه هاش وقت بگذرونه
به ما همونم ندادن با حقوق ۱۶ تومنی دهک ۶ ایم🤦♀️
واقعا خدالعنت کنه این دولتو
اصلا انصاف نیست
نه خواهردیگه نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.