۱۰ پاسخ

ما رو مادر حساب نکردن🙄

خدایی زیر دوسال باید واریز کنن هرچند این ۲تومن بی ارزششه اما پول مای بیبی وشیر خشک که میشه

ماها که قبل 1405هستیم مادر نیستیم🤕😑

برا منم ۲بار ریختن دیگ نریختن
تازه جالبیش اینجاس کالای شوهرم و دخترم با هم تو کارت شوهرم میاد
برا من جدا ب کارت خودم میاد🤣🤣

ماکه صلاطرح یسنانگرفتیم بادهک۳

من حتی یسنا هم شاملم نشد! من چی پس،پسرعمم المان دوقلو اورده،تا دوسال مادر بچه خدمتکار رایگان داره و کلی کلاس های باحال براش میذارن،هرماه هم بچه هاش سهمیه پوشک دارن رایگان،حقوق هم دارن،پدر بچه ها هم کلی مزایا دریافت کرده و یه روز بیشتر از بقیه تعطیله تا بیشتر بتونه با بچه هاش وقت بگذرونه

به ما همونم ندادن با حقوق ۱۶ تومنی دهک ۶ ایم🤦‍♀️

واقعا خدالعنت کنه این دولتو

اصلا انصاف نیست

نه خواهردیگه نمیدن

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی